sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Ne aşteaptă

„I-am descărcat povara de pe umăr, şi mâinile lui nu mai ţin coşul.
Ai strigat în necaz, şi te-am izbăvit; ţi-am răspuns în locul tainic al tunetului, şi te-am încercat la apele Meriba.
Ascultă, poporul Meu, şi te voi sfătui, Israele, de M-ai asculta!
Nici un dumnezeu străin să nu fie în mijlocul tău, şi să nu te închini înaintea dumnezeilor străini!"
(Domnul Dumnezeu către poporul Israel, Psalm 81 vers. 6-9)

Nu este nici un om care să poată susţine că a făcut primul pas către Dumnezeu din proprie iniţiativă. Cu toţii am beneficiat mai întâi de binecuvântările lui. Aşa face Dumnezeu, în bunătatea şi dragostea Lui. Harul Lui se revarsă peste noi în fiecare zi, prin ceea ce noi numim lucruri bune şi lucruri rele. O, de ar vedea oamenii bunătatea lui Dumnezeu!

Există un lucru pe care îl putem face pentru a ne arăta mulţumirea faţă de acest Dumnezeu. Haideţi să ne închinăm Lui şi numai Lui. El singur merită asta şi cere numai asta de la noi. El e Tatăl şi Stăpânul, Domnul.

Bună dimineaţa!

3 comentarii:

Anonim spunea...

...a Lui sa fie slava, acum si-n veci de veci.Amin.
ca o continuare :"Pot să se mute munţii, pot să se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, şi legământul Meu de pace nu se va clătina, zice Domnul, care are milă de tine."(Isaia 54:10) ramai cu TATA...

Anonim spunea...

...de ne-am da seama intotdeauna ..de asta...Si la Isaia 54:8 "Intr-o izbugnire de manie Imi ascunsesem o clipa Fata de la tine, dar Ma voi indura de tine cu o dragoste vesnica, zice Domnul, Rascumparatorul tau."
...s-ar putea sa ne mai paraseasca Domnul ..dar El tot se indura de noi ..chiar daca nu meritam..ce bine ca ne priveste in anasmblu si nu doar atunci cand nu suntem in voia LUI...bless u :)

Anonim spunea...

Daniel 10:19 Apoi mi-a zis: "Nu te teme de nimic, om preaiubit! Pace ţie! Fii tare şi cu inimă!" Şi pe când îmi vorbea el, am prins iar puteri, şi am zis: "Vorbeşte, domnul meu, căci m-ai întărit."...si ai inceput sa scri pentru a incuraja pe cei alesi de TATA...astept...astept...astept