miercuri, 11 februarie 2009

Revenire

Dupa cum ati observat blogul nu a mai fost scris de ceva vreme deja. Iata motivele:

In primul rand frecventa la care trebuie scris e peste puterile mele de acum. Nu ca nu ar fi disponibil cate un cuvant in fiecare zi, dar un cuvant inspirat si plin de intelepciune nu iasa in productie de serie. Biblia trebuie rumegata, traita, abia apoi impartasita.

Apoi imi doresc o directie mai larga a lui. Am observat din statisticile de trafic ca oamenii care citesc acest blog sunt imprastiati pe 3 sferturi de glob. Si e minunat. Dar aceasta perspectiva m-a facut sa ma gandesc ca o comunitate atat de larga are nevoie de o mai mare varietate in continut. Mi-ar placea ca fiecare dintre voi sa contribuiti la blog. Pentru ca acest lucru sa fie posibil e nevoie de o comunicare mai stransa cu voi. Asa ca daca aveti ganduri care pot fi de ajutor tuturor, idei sau sugestii va rog sa mi le comunicati. Cititi primele doua postari din sectiunea Administrative si haideti sa colaboram. Mi-ar placea mult sa va simt mai aproape in lucrarea asta.

Blogul va fi mutat in decursul anului acesta pe un alt site, dar voi anunta din timp momentul producerii evenimentului. Singura mea dorinta ar fi ca atunci cand o sa se intample acest lucru sa putem avea ceva frumos in fata. O comunitate larga de crestini care se trezesc cu Dumnezeu in gand in fiecare dimineata si care cauta invatatura proaspata si folositoare la fel de des.

Comentati, scrieti, sugerati, criticati. Totul pentru Imparatia lui Dumnezeu!

Domnul sa va binecuvinteze!

P.S. Maine vom incepe o serie intitulata Constitutia Imparatiei - Legea Noului Testament. Astept colaborarea voastra.

Niciun comentariu: